Jan 5, 2011

Lagi Info tentang Sauna Pants

SAUNA PANTS menghasilkan haba bersama fungsi terapi sinar infra merah, iaitu apabila suhu mencapai 40 darjah celcius, tenaga yang dihasilkan akan menembusi 4cm hingga 7cm ke dalam otot dan kulit manusia, sepenuhnya melarutkan lemak tepu untuk mencapai tujuan menjaga tubuh badan anda supaya lebih langsing dan pada saat yang sama mempercantikkan kulit anda. SAUNA PANTS ini juga dapat mengubah fungsi bagi rawatan haba.

CIRI – CIRI- Dengan fungsi terapi rawatan – haba panas dan mencapai suhu yang ideal semasa menggunakannya- Peluh – fabrik terbaik yang digunakan baik boleh melindungi produk dengan baik- Fungsi yang boleh diubah mengikut citarasa / keselesaan pengguna

Produk hebat baru yang terkini, evolusi baru dalam sauna. Di antara kehebatan sauna pants ini adalah dari segi kecantikan, kesihatan, untuk ibu bersalin dan juga bagi tujuan pelangsingan badan. Berikut adalah maklumat lanjut tentang kebaikan/faedah sauna pants ini:

KECANTIKAN :-- mencantikkan kulit- mengempiskan perut yang buncit- dapat menjadikan tubuh lebih kemas dan membentuk semula pinggul secara semulajadi

SELEPAS BERSALIN- Mengecutkan perut, rahim, paha-- menyembuhkan luka-luka dalaman, serta menjadikan ibu lebih bertenaga dan cergas
PELANGSINGAN BADAN :- Membakar lemak ( sehingga 600 kalori )- Mencairkan selulit dari luar sama seperti berjogging sejauh 5 km- Berkesan untuk melangsingkan badan- Sebagai tungku moden ( elektronik )
KESIHATAN- Mengurangkan kesakitan anggota badan, sakit urat, sendi, sengal-sengal tulang- Menghilangkan tekanan dan perehatan otot- Meningkatkan sistem kardiovaskular dalam sistem imunisasi badan- Menghilangkan toksik dalam badan seperti aluminium, cadmium, lead dan mercury- Meningkatkan tahap metabolisme, melancarkan pengaliran darah- Memecahkan lemak yang berlebihan, mengurangkan penyakit jantung, strok dan darah tinggi serta anti-penuaan
CARA MENGGUNAKAN SAUNA PANTS
PENTING!! Sebelum memakai SAUNA PANTS ini, anda harus memakai seluar kapas ( cotton ) sebelum memakai SAUNA PANTS.

Jangan pakai SAUNA PANTS ini secara terus tanpa sebarang lapik. Seluar cotton tersebut berfungsi untuk menyerap peluh yang akan keluar apabila anda memakai SAUNA PANTS tersebut

Pakai SAUNA PANTS dalam keadaan yang selesa ( baring atau berdiri ). JANGAN duduk atau meniarap kerana ini akan mendatangkan masalah kepada alat sauna.
JANGAN gunakan losyen atau bahan seumpamanya ketika menggunakan SAUNA PANTS kerana pori-pori akan terbuka luas dan boleh menyebabkan reaksi pada kulit ( alergi /gatal-gatal )

Anda amat digalakkan minum air suam sebelum menggunakan SAUNA PANTS. Elakkan minum minuman sejuk.

JANGAN gunakan SAUNA PANTS sekurang-kurangnya 2 jam selepas makan. Untuk mendapatkan kesan yang terbaik, pakai SAUNA PANTS untuk 50 minit pada satu masa.

YANG PERLU ANDA ELAKKAN:-
JANGAN memakai SAUNA PANTS melebihi 50 minit pada satu masa. SAUNA PANTS akan berhenti secara automatik setiap 50 minit. Memadai sehari satu sesi saja. Penggunaan lebih dari sekali akan mengakibatkan SAUNA PANTS anda cepat rosak.

Jangan gunakan dalam tempoh 45 hari berturut-turut. Sekiranya anda ingin meneruskan sesi sauna selepas 45 hari tersebut, sila jarakkan seminggu kemudian sebelum mengulangi sesi sauna seterusnya.

JANGAN pakai terlalu ketat untuk mendapatkan efek sauna. Pastikan SAUNA PANTS meliputi abdomen, pinggang dan pinggul. Tetapkan suhu pada tahap maksima untuk mempercepatkan kepanasan

KESIMPULANNYA :SAUNA PANTS menawarkan banyak manfaat sama seperti sauna yang dilakukan secara tradisional, tetapi mempunyai satu keuntungan besar. Anda boleh menikmati sauna panas dalam keselesaan rumah anda sendiri.

Selain itu, anda boleh memfokuskan sauna ke bahagian tubuh yang anda rasa sangat memerlukan perkhidmatan sauna tersebut.

SAUNA PANTS mudah alih ini sangat bagus untuk perut, pinggang, punggung dan pinggul…