Apr 5, 2011

LOnG GirDle Premium Beautiful

 Punggung LeBAR  dan BESaR  lepas bersalin???

S : Saya seorang ibu yang bertubuh kecil. Berat badan 47kg manakala tinggi 148sm. Badan saya tidak gemuk tetapi punggung agak lebar dan besar. Ia terjadi selepas kelahiran anak saya setahun lalu. Saya malu dan hilang keyakinan diri. Bagaimana untuk mengatasi masalah ini?
Sha, Permatang Pauh,
Pulau Pinang

J : Mengatasi masalah punggung lebar dan besar bukanlah perkara yang mudah atau cepat dilakukan. Ia memerlukan masa, kesungguhan dan usaha yang konsisten. Tiada jalan singkat untuk mendapatkan bentuk tubuh yang diidamkan melainkan memulai usaha seperti mengubah gaya hidup dengan bersenam dan mengamalkan pemakanan seimbang.
Sekiranya puan bekerja dan banyak duduk semasa bekerja, puan perlu menyeimbanginya dengan gerakan ringkas bagi memastikan aliran darah berjalan lancar dan mengelakkan pengumpulan toksin atau lemak pada kawasan peha dan punggung. Amalan menaiki tangga adalah antara senaman yang paling mudah dan berkesan untuk membantu menggerakkan otot-otot pada kawasan punggung. Pemakaian girdle dan korset juga dapat membantu mempercepatkan proses memulihara bentuk badan. Puan dinasihatkan mengambil ukuran punggung secara berkala bagi memastikan terdapat pengurangan saiz punggung dari masa ke masa.
Dapatkan Majalah Pa&Ma keluaran MAC 2011 di pasaran.
Untuk Langganan : Karangkraf
Antara Punca Masalah
 
Duduk atau kekal dalam postur yang sama untuk tempoh yang terlalu lama juga boleh menyebabkan jumlah sel lemak yang banyak terkumpul pada bahagian punggung

Kebanyakan wanita bekerja mempunyai bentuk badan yang sempurna sehingga ke pinggang sahaja kerana punggung mereka mungkin melendut dan besar akibat kurang senaman.

Penyelesaian

.......LOng Girdle PRemium Beautiful....

membantu mengatasi masalah punggung besar disamping menjadikan punggung pejal dan montok serta memiliki paha yang cantik
bagi yang tiada masa bersenam.Hanya pakai Long girdle 8 jam sehari setiap hari .pasti akan dapat kesannya ..


Nak TAHU??? BAGAIMANA LONG GIRDLE BERFUNGSI






























Percuma percubaan Long Girdle Premium Beautiful..dan alami sendiri perubahannya..
Untuk maklumat lanjut boleh hubungi Haslina -012-9379395 untuk memilikinya /sebarang pertanyaa.