May 20, 2011

WAIST NIPPER atasi masalah SAKIT BELANG @SLIP DISC

SAKIT BELAKANG @ SLIP DISC



Salah satu punya sakit belakang adalah
§  Kedudukan badan yang tidak betul

Cara pencegahannya:
Amalkan postur (kedudukan badan) yang betul ketika duduk, berdiri dan mengangkat berat
Kekalkan berat badan unggul (nisbah berat dan tinggi).

More detail about back pain  …go here http://www.infosihat.gov.my/penyakit/Dewasa/SakitBelakang.php

Dengan adanya WAIST NIPPER  Premium Beautiful masalah sakit belakang or slip disc dapat di atasi
NO BACK PAIN with WAIST NIPPER

BAGAIMANA???
Dengan memakai waist Nipper –seeloknya2  8jam sehari .Lagi bagus kalau di pakai dengan long girdle dan juga long bra bersama.


KENAPA??

Kerana WAIST NIPPER berfungsi untuk menyokong tulang belakang kita  di mana  setiap rekaan dan bentuk waist nipper berfungsi sebagai:

waist Nipper atau bengkung juga amat sesuai untuk masalah perut buncit malah amat sesuai di gunakan oleh ibu semasa pantang sebagai bengkung.

Waist Nipper premium beautiful di sulami dengan FIR mempunyai pelbagai fungsi selain untuk mengatasi sakit belakang atau slip disc. Waist Nipper mampu membantu menghilangkan penyakit kuning atau jaundis bagi baby yang baru lahir dengan membalut atau letakkan baby di atas bengkung.

Testimoni waist Nipper -pengguna lelaki

dulu sy selalu sakit belakang kalau bawa kereta terlalu lama dan perjalanan jauh.suatu hari pernah sampai terbawa2 sampai seminggu tapi tak reda juga. mula-mula sakit sikit tapi akhirnya berlarutan sampai tido pun terganguu dan pernah sy tido sambil duduk sbb nak hilangkan rasa sakit tu.Ubat tahan hanya bertahan tuk tahan sekejab jea. lepas tu sy try pakai waist nipper atas desakkan kawan baik sy.Allhamdulillah pakai 'waist nipper' (bengkung) Premium Beautiful ni sakit belakang sy makin kurang tidak lama lepas pakai.  Selepas 8 jam pertama pakai syukur sgt sbb sakit belakang hampir tidak terasa, dan sy ulang pakai untuk hari kedua alhamdulillah sakit belakang saya hilang. 

dari situ sy membeli dan memiliki sendiri waist nipper ni wlpun tak sakit lagi tuk tujuan mencegah.malah dengan memakai bengkung ni sy perasan perut sy makin kempis berbanding dulu :) .memakai waist nipper ni mmg senang dan selesa malah org tak perasan pun kita pakai bengkung kat dalam..so happy sgt sbb boleh pakai kemana jua..Dan setelah agak sebulan pakai bengkung ni sy perasan sy semakin cergas.kalau dulu cepat letih..balik rumah jea letih.. sakit urat dan gastrik pun dah hilang..Allhamdulillah skrg isteri sy pun sudah memakai 1 set premium beautiful juga.

__________________________________________________________________________________

Posture duduk yang betul mencegah dari terjadinya sakit belakang.

Apabila kita memakai satu set premium beautiful secara AUTOMATIK badan kita akan berada dalam posture duduk dan berdiri yang betul dengan rekaan yang unik bagi sesuai dengan bentuk badan wanita yang sepatutnya.



So jangan tunggu lagi..dapatkan waist nipper untuk lelaki dan 1 set premium beautiful untuk wanita yang mementingkan kesihatan dan juga kecantikkan

sebarang pertanyaan atau order boleh hubungi sy di 012-9379395 atau email to sihatcantik2u@gmail.com