Feb 5, 2014

Siapa cium alat sulit isteri confirm tak bau syurga..!!!

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua..dah lama admin tak berceloteh pasal kesihatan di blog kesayangan Sihat-Cantik2u ini.
Apa anda fikirkan mengenai tajuk di atas? Sebenarnya, topic di atas telahpun di bahas oleh seorg ustaz dan rata-rata yang memberi komen tidak berpuas hati dengan ayat diatas. TUNGGU..jgn cepat melatah..sebenarnya jika kita fikirkan memang betul la, apa yg kita cium tu..bau itu la yang kita dapat..pasal bau syurga itu, sekiranya kita inginkan kita hendaklah sentiasa berbuat baik pada isteri kita, anak2, dan juga ibu dan ayah..in shaa Allah..pasti dpt jua..

Baiklah admin nak bercerita betapa pentingnya wanita menjaga alat sulit mereka..Maksud jaga disini adalah, sentiasa memastikan ia dalam keadaan bersih dan TERBAIK..Untuk itu admin nak mengesyorkan wanita-wanita diluar sana untuk menggunakan Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash

Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash merupakan pembersih yang bersifat sederhana dan lembut yang sesuai untuk kegunaan seharian. Ia berkesan untuk membantu membersihkan, menyegarkan dan menghilangkan bau. Selain itu, ia juga membantu mengekalkan keseimbangan pH semulajadi kulit, melindungi dan mengelakkan jangkitan bakteria dan keradangan di sekitar bahagian intim kaum wanita yang disebabkan oleh pertumbuhan bakteria dan mikroorganisma. Dengan ini, ia mengurangkan ketidakselesaan pada bahagian vagina dan bau yang tidak menyenangkan.

Terdapat banyak kebaikan menggunakan Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash. Antaranya ialah:-
  • Menghilangkan ketidakselesaan dan bau vagina yang tidak menyenangkan.
  • Membantu mengekalkan keseimbangan pH kulit.
  • Membantu melindungi dan mengelakkan jangkitan bakteria dan keradangan di sekitar bahagian intim kaum wanita yang disebabkan oleh pertumbuhan bakteria dan mikroorganisma.
  • Untuk membersihkan, menyegarkan dan menghilangkan bau untuk kulit yang sensitif.

Terdapat 2 bahan utama dalam Premium Beautiful Femi 9 Intimate Wash iaitu:-
  • Manjakani
    membantu mengembalikan ketegangan dinding faraj yang hilang akibat peningkatan usia, perubahan hormon dan selepas bersalin.
  • Vitamin E
    merupakan agen anti-pengoksidaan yang berkesan dan memudahkan penghasilan sel-sel baru, memulihkan luka dan melambatkan proses penuaan.
      
Oleh itu jgn ragu-ragu lagi untuk contact admin di email littlebizznetwork@gmail.com untuk memesan...
Terima Kasih