May 7, 2012

Hadiah HARI IBU..ANDA DAH BELI???

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua...Nih Mesej from Sihat-Cantik2u Crew..

Hari Ibu jatuh pada Hari AHAD pada minggu kedua bulan MEI, tiap tiap tahun.
Selamat Hari Ibu !!!
Jadi tarikh keramat itu telahpun jatuh pada hari ini!!! 6 Mei 2012..Jadi apa hadiah yang telah anda berikan kepada Ibu tersayang??? Ada yang bawa ibu pergi makan2, ada yang bawa ibu pergi bercuti di tepi pantai, ada yang bawa bercuti di Cameron Highland dan tak kurang juga yang menghadiahkan "hadiah" kepada ibu tercinta.


Ibu adalah insan yang banyak berkorban untuk kita sepanjang masa. Sedar atau tidak, ibu sanggup berjaga siang dan malam untuk memastikan kita berada dalam tahap yang TERBAIK. Semasa ibu menyusukan kita, kalsium ibu aka "susu ibu" telahpun diberikan kepada anak2 tanpa ada rasa berharap. Ironinya kita akan melihat, ibu-ibu dilanjut usia akan merasakan sengal2 otot, kaki dan tangan. Ada yang bongkok sabut, ada yang lenguh2 selepas solat, malah ada juga yang tidak mampu lagi berjalan atau berdiri dek kerana masalah tulang dan kalsium yang dihadapi.

Semua simptom2 ini dapat dielakkan sekiranya langkah pencegahan awal  dapat di ambil segera. Minumlah susu Anlene sekerap yang mungkin supaya kandungan mineral kalsium didalam badan sentiasa berada ditahap yang terbaik.
 Cuba lihat gambar dibawah ni iaitu keadaaan tulang belakang ibu kita apabila berusia 50 tahun keatas.


Nampak tulang belakang ibu kita mula melengkung disebabkan bebanan dan sokongan tak stabil yang diterima. Kami di Sihat-Cantik2u Crew menyarankan ibu2 ini memakai Premium Beautiful ini secepat yang mungkin agar fenomena "Scoliosis" ini tidak berlaku lebih teruk. Kami di Sihat-Cantik2u juga dapat beberapa testimoni dari pelanggan Premium Beautiful ini sendiri berkenaan kehebatan product Superbrand ini. Cuba klik dibawah ini




Oleh itu marilah kita sama2 menyimpan 1 set Premium Beautiful di dalam rumah dan menggunakannya sepanjang masa. Paling bagus 1 set ini dapat dihadiahkan kepada IBU masing2 sempena HARI IBU pada tahun ini.. Untuk tempahan sila call 017-2386896