May 19, 2012

Memasuki usia 40-an...Wanita rasa terancam


Kebanyakan wanita yang berusia 40-an merasakan kehidupan yang akan mereka dilalui seterusnya terancam. Mengapa dan kenapa. Baiklah perubahan fizikal terutamanya membuatkan wanita yang berubah ke fasa usia ini berasa rendah diri. Bentuk badan yang tidak lagi mempunyai potongan, wajah yang mula menampakkan kedutan serta persaingan daripada wanita-wanita muda yang berpenampilan menarik membuatkan mereka merasa tergugat. Lebih buruk lagi apabila seseorang wanita itu tidak punyai kerjaya yang boleh dibanggakan pada saat itu.

Baiklah Sihat-Cantik2u Crew akan mengupas satu persatu isu ini dimana pihak Crew hanya boleh memberikan panduan dan cara penyelesaian, namun tindakan dari ANDA adalah penentu segala-galanya.
Banyak wanita berusia 40-an ini mengadu yang mereka merasakan diri tidak lagi punyai daya penarik seperti dahulu. Bentuk badan yang sudah "off-shape", kembang sana-sini, struktur badan yang bongkok dan raut muka yang sudah hilang serinya.

Pun begitu, lebih membuatkan golongan wanita ini berasa terancam apabila kehidupan lelaki yang menjadi pasangan mereka pula dikatakan bermula pada usia 40-an sedangkan golongan wanita ini sedang menghampiri peringkat menopous yang sangat membimbangkan golongan wanita

Dari itu, golongan wanita ini haruslah memikirkan cara bagi mengatasi masalah ini dari terus melarat. Kami di Sihat-Cantik2u menyarankan, golongan wanita memakai pakaian dalam Premium Beautiful yang
dari dahulu lagi sudah banyak membantu golongan wanita tidak kira peringkat umur. Cuba ikuti video pendek berkenaan Premium Beautiful ini .




Anda haruslah merebut peluang ini untuk mencuba memakai Premium Beautiful, kerana hasil "akhir"nya sangat memuaskan. Rata-rata yang memakai Premium Beautiful ini secara disiplin akan mendapat apa yang mereka diidamkan pada masa mula2 mengenakan Premium Beautiful ini dibadan.
Sihat-Cantik2u juga menawarkan peluang membina kerjaya di Hai-0 bersama2 kami di TNPOD8581.
Kami memiliki rangkaian Ukuwah yang Hebat di Seluruh Semenanjung Malaysia dan kami masih mencari rakan2 kongsi yang diluar sana yang ingin merubah kehidupan yang lebih baik dari sekarang. Ikuti video dibawah berkenaan TEAM TNPOD8581 ..Call 017-2386896 bagi detik perubahan anda sekarang..Amin