Aug 14, 2011

Cara Membuka Maharani ..Episod terakhir!!!

Salam 1 Malaysia...
Diam tak diam dah pun kita sampai ke pertengahan Ramadhan. Alhamdulillah syukur pada Allah, Kita masih berkesempatan merasai dan menjalani ibadah puasa yang sgt2 dituntut di dalam Islam.
Baiklah hari ini saya nak berkongsi cara bagaimana nak membuka Maharani..Mostly yang membeli Maharani dengan Sihat-Cantik2u tidak mengetahui bagaimana caranya untuk membuka Maharani.
Hari ini secara ekslusif akan diterangkan secara bergambar, bagaimana Maharani ini dibuka..

Umum mengetahui Maharani apabila dibuka akan kotaknya, akan kelihatan sebiji bola putih seperti bola ping pong. Cuba pegang, mesti terasa seperti pegang lilin.

Ok sekarang cuba perhatikan pada pada satu garisan yang panjang melingkari bebola putih..(mcm garisan khatulistiwa bumi kita ni!!) Sekarang pastikan garisan panjang tadi berada pada kedudukan menegak. Kemudian picit dengan kuat. Jeng..Jeng..bebola itu akan terbelah dua!!!

Dalam bebola putih tadi akan ada lagi sebiji bola lutsinar dimana Maharani tadi tersimpan!!! Nak bukak bebola lutsinar ni senang aje..dekat atas bebola tu ada mcm penutup kecil, buka dan boleh la keluarkan pil2 Maharani tadi..Senang jea kan!!!

Kalu tak ingat berapa biji nak makan satu hari boleh klik pada entry ini http://sihat-cantik2u.blogspot.com/2011/05/cara-pengambilan-pil-maharani.html

Selamat MENCUBA!!!!

Hubungi no ini untuk Khidmat Rundingan
017-2386896 @ 012-9379395