Aug 17, 2011

MErdeka.!!! Merdeka..!!! Merdeka.!!! Anda Bagaimana???

Tanggal 31 Ogos ini kita akan sama2 menyambut hari kemerdekaan negara kita. Kanak2, Belia, atau dlm kata lain seluruh warga negara Malaysia ternanti-nanti detik bersejarah itu. Ada yang kibarkan bendera di kereta2, di hadapan rumah, di stokis2, di premis-premis sendiri atau di mana jua yang boleh dilihat oleh orang ramai.

Anak saya pun tak terkecuali. Nafisa, Nashwa bersemangat untuk kibarkan bendera Malaysia ini. Pergi ke sekolah pun bawa bendera. Alhamdulillah bagusla sejak kecik sudah tertanam untuk semangat mencintai tanah air mereka sendiri. Bagi insan2 sekecil mereka ini mungkin erti kemerdekaan terlalu susah untuk difikirkan, bagi mereka, mereka dpt melihat byk bendera berkibar, ada perbarisan yang memakai baju warna warni, kereta bergerak dan sebagainya, pendek kata apa yang menghiburkan mereka mereka akan "LIKE"

Baiklah merdekakah kita kalau menjelang tengah bulan kita masih terkial2 menghitung wang didalam simpanan kita untuk membeli barang2 keperluan atau dalam kata lain cukupkan "wang" itu untuk menampung sehingga hujung bulan sebelum gaji masuk kembali? Tepuk dada tanya diri sendiri

Oleh itu saya ingin membuka peluang keemasan kepada rakan2 diluar sana untuk menyertai TNPOD8581 untuk BERUBAH 360 degree

Hebatnya TNPOD 8581 kerana kami MENEKANkan

 
KONSEP 3S menjadi teras iaitu :
 

(1) SELLING : kemahiran memahami dan menguasai ilmu produk, mudah untuk anda melakukan jualan produk terus kepada pengguna terutama tunai, kad kredit atau koperasi. 
 
(2) SPONSORING : Memahami dan menguasai strategi-plan, kerana pelan pemasaran hebat dan terbukti mudah untuk melakukan dengan menyertai Projek I-Kiss Power2u. 
 
(3) SISTEM : Memahami sistem latihan kepimpinan dan keusahawanan memudahkan anda untuk melakukan "follow-up-service".
Dalam bisnes ini, modal untuk demo-set bergantung kepada anda untuk bertindak, contohnya ada prospek mengambil Projek 10 set PB atau 15 set PB atau 20 set PB atau...tiada halangan semuanya adalah peluang. Contohnya, hari ini ramai prospek mengeluarkan modal RM44,000.00 untuk  PREMIUM BEAUTIFUL (PB) dan BIO AURA (BBA).
 
Yang penting anda memiliki kemahiran menjual, menaja dan melakukan service-follow-up.  ANDA BUAT ... ANDA DAPAT

(Segala Pertanyaan Sila Hubungi 017-2386896 NOOR AZRIN MOHAMAD ARSHAD)