Aug 29, 2011

KEKAL LANGSING selepas RAYA..Anda Mau?????


Salam Ramadhan..Sedar tak sedar kita dah pun masuk ke fasa terakhir bulan Ramadhan...Semoga kita semua diberi keampunan dariNya dan moga2 madrasah 1 bulan yang kita lalui ini memberi byk faedah dari segi kebaikan jasmani dan rohani...

Bicara tentang kekal langsing selepas raya adalah perkara yang selalu dan ramai orang "MAHU" tapi tak tau nak buat...betul tak??? Rata-rata menjelang hari raya ramai yang menambah semula berat badan yang "disusutkan" semasa berpuasa. Kenapa ini boleh berlaku kepada badan kita? Kenapa segala usaha dan pengorbanan kita dibulan Ramadhan menjadi sia-sia. Paling mengecewakan, berat badan yang dihilangkan semasa 30 hari berpuasa, datang kembali dengan tiba-tiba hanya selepas hari raya ketiga!!!!!

Semasa hari raya, kita akan dihidangkan terlalu banyak karbohidrat antaranya ketupat, lontong, lemang, nasi, kuih-muih dan kek. Semua karbohidrat ini akan ditukarkan kepada gula di dalam badan. Paras gula akan naik di dalam darah dan merangsang badan untuk menghasilkan insulin yang akan menukarkan gula kepada lemak.

Disebabkan metabolisme badan rendah akibat puasa, penggunaan dan penghasilan lemak tidak seimbang. Pemecahan lemak LAMBAT tetapi pembentukan lemak terlalu pantas dan banyak. Bagi mereka yang mempunyai paras hormon pemecah lemak yang rendah seperti hormon tiroid, hormon tumbesaran dan glucagon, proses pemecahan lemak dalam badan akan menjadi lebih perlahan..

Jadi bagaimanakan Premium Beautiful ini mampu menyelesaikan masalah penambahan berat badan mendadak ini????

*       Pemakaian Premium Beautiful selama 8 jam mampu meningkatkan kadar metabolisme    
        badan yang  rendah 1 jam membakar 900 kalori SO boleh la makan apa saja di hari 
        raya ini tanpa takut lemak "menempel" semula

*       Pemakaian Premium Beautiful mampu menstabilkan hormon didalam badan.. Jadi secara    
         tak langsung  hormon pemecah lemak dalam badan anda akan kembali normal!!!

*       Premium Beautiful adalah teknik men"shape"kan badan yang SELAMAT dan 
        SEMULAJADI!!!!

*       Kualiti tertinggi dan mendapat pengiktirafan SUPERBRAND!!!

*       Premium Beautiful road to SIHAT CANTIK ANGGUN!!!!


Hubungi saya untuk pemakaian percuma 017-2386896/012-9379395   Azrin /Haslina

Selamat Hari Raya!!!