Dec 14, 2010

Premium Beautiful produk berteknologi tinggi FIR

FAR INFRARED RAYS (FIR) adalah cahaya merah yang terhasil daripada gelombong Elektromagnet daripada cahaya matahari. Cahaya INFRARED menghasilkan 0.75-1000 mikron merangkumi jarak dekat, jarak sederhana dan jarak jauh (FIR)

Dalam FIR ia menghasilkan mikron 4-16 mikron. Spektrum cahaya memberikan manafaat kepada kehidupan (cahaya kehidupan) termsuk kepad atubuh badan manusia.

Melalui penyelidikan sains dan teknologi, produk berteknologi tinggi FIR direka-cipta dari bahan dan komponen yang dapat menghasilkan FIR berbentuk Bio-Seramik.

Terapi berbentuk FIR merupakan kaedah rawatan alternatif berbentuk 'Thermal Therapy' (pemanasan suhu) untuk membantu merawat, memulih serta meningkatkan kualiti aliran peredaran darah dalam tubuh badan.

PREMIUM BEAUTIFUL merupakan produk berteknologi tinggi FIR.

Premium Beautiful merupakan pakaian dalam pembentukan kontur bentuk badan berteknologi tinggi FIR yang direka cipta dan dihasilkan untuk kesihatan, kecantikan dan keyakinan.

Premium Beautiful memainkan peranan untuk mengalihkan komposisi lemak dari bahagian yang tidak sepatutnya kepada bahagian yang sepatutnya dalam proses membentuk dan memulih semula bentuk kontur badan.

Teknologi tinggi FIR terhasil melalui bentuk fabrik yang dihasilkan menggunakan bahan berbentuk Bio-Seramik.