Dec 24, 2010

Testimoni Premium Beautiful - untuk keadah rawatan dalam pantang

Testimoni 1 --Haliza binti Mokhtar

Masalah bentuk badan setelah melahirkan anak ketiga amat merungsingkan sy. Terutama lemak2 di bahagian perut, peha punggung dan bahagian belakang badan.Puas sy emikirkan apa cara yang terbaik dan berkesan untuk mengurankan lemak2 itu bagi mendapat bentuk badan asal sebelum ni.Tetapi sy amat bersyukur kena telah di perkenalkan oleh seorang rakan tentang pakaian pembentukkan badan premium beautiful.

Setelah mencuba 2 bulan,kesan yang paling ketara ialah di bahagian paha.paha sy yang lebar telah mengecil dan kini sy boleh memakai seluar jeans kegemaran sy.Ini kerana sy telah mendisiplinkan diri memakai premium beautiful sepanjang berpantang.Ia amat berkesan walaupun tanpa mengambil sebarang jamu dan tanpa bertungku serta berstokin, sy dapat memiliki bentuk badan idaman sy.

Malah ramai yang menyangka sy masih anak dara kerana bentuk badan sy yang menarik.Kini ramai rakan sy telah menggunakan premium beautiful kerana telah mengetahui rahsia sy mendapatkan bentuk badan menarik dengan premium beautiful.

8 bulan memakai pakaian premium beautiful ini tubuh sy semakin cantik. Jika dulu berat badan selepas bersalin ialah 56kg. kini berat badan sy hanya 45kg.semasa dalam pantang sy telah mula memakai premium beautiful ini. Masalah lemak pada perut, belakang, punggung dan paha telah selesai. Sakit2 belakang, masalah keputihan dan tanda2 rekahan pada perut juga turut hilang.

Jika dahulu semsa pantang , darah nifas sy akan keluar lebih dari 40 hari tetapi selepas mencuba premium beautiful darah nifas sy keluar dengan banyak dan belum 40 hr ianya dah berhenti.


Seperkara lagi,anak kecil sy sering kembung perut, tetapi sy telah menggunakan bengkung Premium beautiful dengan menyelimutkannya dan masalah kembung perut hilang. Ia juga berkesan untuk sakit kuning anak sy kerana FIR.

Oleh itu sy amat berpuas hati dengan premium beautiful.walaupun harganya agak mahal tetapi hasil daripadanya berbaloi dengan nilainya. :)